17 Oct Double Celebration

Ada org hampir majuk sebab aku lum letak posting pasal family celebration masa 17 OCt tueee .. Bukan tamo letak..tapi tgh menulis lagii ... idea yg bayik harus dikeluarkan pelan pelannnn.

Perghhhhhhhh... hari ni kepenatan ... balik dari opis terusss zzzzzz ... Sedor2 dah kol 1 pagi ... terhegeh2 mandi (aku mmg takkan lena tido kalo tak mandi) asik nak menggaru2 gitewww... Lepas tu menatap adiah2 besdayyyy ... wahhhhh .. i likeeeee ... kelihatan satu set cadar mahal dan santekkkk ... frame gambo yg somel pinky2 gitewww .. perfume and lip balm body shop ... wowowowow ... i likeeeeeeeee.. tapi sumpahan untut aku untuk kak ni dan shu masih belum terbatal okehhh selagi aku tak terima satu lagi adiahh ..kehkehkeh ... ehh jap2 ... napa aku rasa macam ada kurang satu adiah aku neh ...mana adiah dari boolat?? mesti ada kes sorok nehhhhh ...lalalalala ... busuk tolll ...kahkahkah

Actually, sambutan besday aku yang pertama ialah pada petang 16hb tue, bersama adik beradik tersayang .. orang2 yang sangat aku hargai dan sayangi dalam idop aku. SPECIAL THANKS TO KAK NI AND SHU FOR MAKING THIS EVENT SO SWEET ... Menu kitaorang ialah Fulut kunen sama sambal tumis, serunding, gulai kari telur, sate ayam, lembu dan rusa, pasta goreng (tq syafa)kek, muffin, cookies sepenuh2 meja ... fuhhhh

Kitaorang celebrate 4 orang youuuu ... Of course mama vogue da bom bersama 3 Ns termasuk Nur Baiyyina yang dah satu tawunnn .. kaler tema ialah oren dan futih, makan yang datang semua pakai baju warna oren dan futih sampai aku susah nak kenal anak2 sedara aku sebab semuanya kelihatan seperti buah orenn comel yang berlarian dalam rumah :P

Aku nak upload gambo, tapi kabel hp ni tah mana aku letak .. biasalah aku ni selalu kena serangan hilang ingatan especially kalau aku dah mengemas ... aku yakin, kalo tak jumpa sekarang, tawun depan aku jumpa lah kabel tu ...kekekeke...

Aku cemburu kat 3Ns .. dapat adiah yang best2 ... baju- bajuan, DVD ultraman latest, buku cerita, beg, jam BUM ori ... perghhhh ...terima kasih la pada semuaa... Tahun ni aku sangat2 happy dengan double celebration ni ... InsyaAllah, next year, aku akan celebrate 2ns punya birthday in November pulak ... sebab giliran si adek next year :)

Sekali lagi, terimakasih buat semuaaaaaa.. Aku SAYANG korang sampai aku mati :))

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti