Di Fintu Mahligai

Aku sekarang sukka banget dengar suria fm .. walau aku nyampah sebenornya dengan si linda onn perasan vagus dan halim osman kontrol memanjang ... tapi aku suka banget dengan lagu2 yang meke putarkan ... KECUALI ... masa rancangan CINTA tgh2 malam. lagu2 seme macam hareeemmmm... bunuh diri punya stok.. ya ampunnnn ...
Tgh2 drive semalam ... tetiba terdengar lagu nih ..

Di dalam kesunyian kurasa gelombangnya
Menyintaimu satu kewajipan
Tapi tak terluah dengan perkataan

Tika fajar menyinsing kusentuh sinar kasih
Dari matamu dekat dan terasing
Aku menanti singkapan tabir cinta
Aku menanti saaat menjadi nyata

Kesunyian ini terlalu indah
Walaupun pahit untuk menelan
Walaupun pedih sanggupku tahan
Dan kurelakannya

Puteri di pintu mahligai
Kulihat kasihmu melambai
Walaupun jauh tapi jelas
Jiwaku menyentuh jiwamu

Puteri di pintu mahligai
Nyatakan segala impian
Sambutlah tangan sambutlah
Semoga terlepas segala siksaan

Dengan sayap impian, ingin terbang kesana
membawa cinta sebesar dunia
Apa jua milikku dan ku tahu
Hanya untukmu

Perghhhh... layannnnnn ... masa aku skolah dulu memang suka dengan lagu nih .. dah lama tak dengor ... sekali dengor macam best jerrr, especially para yang last tu ... :-)

Comments

abu said…
lagu nie top meletup masa aku tadika
Mizz N said…
lambat benor ko abis tadika ..asik repeat tadika jer .. ni kes banyak mayin kawin2, polis sentri lah ni .. patut arr selalu kena sebat dengan abah ... banyak mayin niiii
abu said…
maksud aku masa umo aku 5 tahun la :P
Mizz N said…
dan dan jer masa umo 5 tahun ... 20 - 5 tahun sebenornya :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti