Itu Pon Nak Amik Kerrr????

Baru jer call mama ... tanya kabar kat kampung ... dengar macam senang hati .. rumah dah siap renovate. amboi amboi amboiiiiii ... makin lawa lah rumah tu. apa2 jer la asal dia bahagia. Ekceli aku nak borrow dia punya tepak sirih sebab member aku nak bertunang emergency. Aku suka bangat sama tepak sirih pusaka tue .. tembaga asli ... kotak kayu siap sulam benang emas .. emas ori ya, no tiruan2 funya .. Jawapan yang aku terima sangatlah mengecewakan aku .. Adik beradik arwah abah aku telah datang ke rumah mak aku dan ambil segala benda kepunyaan abah aku ... termasuk tepak pusaka tu... tepak tu memang arwah opah aku turunkan kat mak aku .. aku ingat lagi walaupon masa tu aku kecik lagi. I sedey tawww ... huhuhu ... Klau aku .. takkan ku halalkan benda tu diamik dari aku ...

ni la tepak sirih yang aku sakap tu ... uuwaaaaa

Comments

Anonymous said…
'bertunang emergency? camne tu? hehehe
Nur said…
macam express rakyat gitewww :)

Popular posts from this blog

Projek Stage 2 ... Felt Bookmark

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks