Aku dan Vulan

Sessi merenung vulan datang lagi .. Malam ni adalah antara malam yang sangat2 aku tunggu ... malam vulan ditemani oleh kejora ... Pada aku... keadaan itu funya makna tersendiri dimana vulan tidak lagi sendiri walau hanya seketika. Sang kejora yang indah berada di samping vulan yang penuh vercahaya. Mungkin pada sesetengah orang, aktiviti merenung vulan ni adalah ridiculous .. buang masa .. tapi bagi aku.. dah jadi tabiat sejak aku sekolah rendah lagi, suka sangat tengok vulan. Alhamdulillah setakat ni aku masih kebal dari serangan lunatik ..:P ... Sedang2 melepak tengok vulan sambil menikmati satu mug coffee (mug yg ketiga untuk hari ni) .. terdengar fulak lagu Ada Sinta ....

Ucapkanlah kasih.. satu kata yang ku nantikan
Sebab ku tak mampu membaca matamu, mendengar bisikmu ...

hehehe ... jiwang lah fulakss. Mengapa berat mengaku cinta, sedangkan ia ada ... Napa fulak mesti berat kalau dah sinta .. cakap jer kan kan kannn. Abis citerrr...

Comments

Anonymous said…
berat sebab obesiti kot hehehe :p
Nur said…
tak per.. mari bersauna guna air rebusan sirehhhh :P

Popular posts from this blog

Projek Stage 2 ... Felt Bookmark

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks