Memandang Kepada Pintu Itu


Aku pernah membaca kata2 alexander graham bell ... Seringkali kita memandang pintu yang tertutup itu terlalu lama sehingga kita terlepas pandang pintu yang terbuka untuk kita menikmati kehidupan baru. Sekarang aku bertanya diri sendiri ... adakah aku termasuk dalam kategori itu ... belum berupaya nak melangkah keluar sepenuhnya dari bulatan idop yang ada sempadan. Belum mampu nak buka hati dan perasaan aku pada sapa2 pon. Tapi macam tak percaya jerrr ... hahahaha .. Rasa gatal nak bercinta tu of courseee ada, cuma belum berjumpa dengan orang yang tepat dan padat :P .. I dont want banana fruit two times ... yeah, so true :) Setengah orang mudah untuk jatuh sinta dan mudah untuk melupakan cinta, tapi aku ada sikit layinnnn ... susah nak jatuh sinta walau aku dah lupakan sepenuhnya sinta lama itewww. So, konklusi yang aku boleh taip kat sini ... ORANG VULAN masih belum wujud . Kalau dia dah wujud, hati aku mesti akan bagi jawapannya :) Aku yakin itewwwww ...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti