Ikan2ku

Assalamu'alaikum wrt. wbt ....

Iskkk, hari ni keje ... aku keboringannnnn... Mood nak keje dah makin menurun...sebab jiwa aku dah lebih kepada sesuatu yang lain ... Biznesss ... Alagkah bestnya kalau aku dapat start bizz aku sendiri, someday ...

Ha, berbalik kepada tajuk... hujung minggu aku full dengan macam2 aktiviti bersama family dan ikan2 kesayangan ku... Aku dah susi rumah ikan2 ku and lihatlah mereka berenang2 dgn gumbiraaaa.







Aku asingkan yg besar dgn yg tecikk. Letak dalam akurium lain. Wehhh korang nak tau, lepas aku susi bekas, ada sekor ikan beranak la pulak ...habiss la anak2 kena kejar dgn bapak ikan... jadi keje lak aku kena selamatkan anak2 ikan dari menjadi mangsa nafsu serakah bapa2 ikan .... kekekeke.. Lagi satu, ikan guppy betina...kalau nak beranak kena asingkan.. sebab dia akn bunuh semua ikan2 jantan yang ada kat situ... hari sumaat malam, 13 ekor anak kuar ... hari sabtu ada sekor lagi..tapi sikit jer anaknya...4 jer ... hari ahad lagi 10 kuar .... kekekek... banyak ler koleksi anak2 ikan aku ...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti