Projek Hujung Minggu

Assalamu'alaikum wrt wbt.....

Yahooooo...weekend datang lagi. Aku suka bangat . Banyak benda aku leh buat, especially menguruskan rumah. Target aku hari nih ialah basuh baju, gosok baju dan mengemas bilik Nasha... tongkang pecah da second ....Cemana pun bilik tu mesti di clearkan. Mata dan jiwa raga aku tertekannn tengok depa ligan abis bilik tu. So dari sesudah subuh aku bertungkus lumus membasuh, menggosok dan mengemas... Adoiii, bila dah petang, rasa letih bangat. Tapi tak puas hati selagi tak siap... Nak rehat pun rasa tak best. So aku teruskan operasi dan akhirnya, pukul 12 tengah malam, tongkang pecah telah menjadi bilik yang indahhhh... Nasha dengan Nawfal begitu kagum dengan permandangan bilik yang jauh beza dari semalam..



Alhamdulillahhhh... Aku legaaaa ... Mata aku dah clear mcm pakai eyedrop ... Walaupun aku terhegeh2 menolak almari2 dan katil yang boleh tahan beratnya ... Aku suka dengan susun atur yg terbaru ni ... Boleh la aku titon dgn lena ini malam ... Next coming project .... Dining and Living Hall.. Nite nite everybody...zzzzzzzz
Esok mau gi Jalan TAR amik kain sutera Terengganu yang aku order hari tu ..yeaa yeaa

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti