Aku mahu Bertaubuat .......

Salam semuaaaa...

Huhuhuhu ... semalam aku dah pecahkan rekod makan abang ngah ... menci tawwww... dia siap bagi sms dorongan supaya pecahkan rekod dia ...eeiiiiii... memang kodan tul.
Jadinya hari ini aku berazam untuk bertaubuat .... aku tak makan apa2 lagi setakat nih ...jam menunjukkan pukul 10.00 pagi ... Aku simpan perut ...sebab kol 11 karang ada jamuan nasi beriani ....uwwwwaaaaaaaaa... staf2 aku memang dengkiiiiii... saja nak kasi aku jadi dugong shape.

Hari nih aku pakai jubah gi opiss. Budak2 tu seme sakap...wahhhh Nur hari ni pakai jubah ... cehhhh, hampehhh, sebab korang la aku terpaksa sorok perut.... dah berlipat2 taw. siap korang...aku sumpah korang seme perut cam kuman ...

pssttt... malam tadi kol 12.00 aku supper muffin dgn kopi panasss..ekekekekek

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti