Kain Dah Sampaiiiii

Assalamua'alaikum wrt. wbt...

Hari ni semangat gi opis... yer la..staff Jakel janji suda sama aku nak anto kain... hooyayyyy. Pepagi lagi aku dah call Ju .. Bukan abang Jul ok...di ulangi .. Ju.. ehehehe..
"Ju, kol berapa nak anto kain?"
"aaa kol 11.30 kita org hantar . Bajet2 dalam kol 12.30-1.00 tengahari sampai la .. "
"Aiseywoman, pesal la lambat sangat.. akak dah tak sabarrrrr..cepat taw"
"Yer la sayang .. nanti staff Ju hantarrrr..."

Iskkkk, lambat sungguh masa berlalu ... tapi sebab kol 11 ada makan2, aku gi makan nasi lemak dulu ..hehehe... boss aku, Adam belanja .. Eh, eh ...aku tak pernah sakap kat korang yang boss aku nama Adam kan ... Kena sangat kan .. aku laks Nur K... hahaha.. Tapi tak der kena mengena langsung dengan citer Nur Kasih tue... Minta dijauhkan ....

Kringggg... telefon berbunyi ... "Akakkkkk, saya dah sampaiiii" ..."jap, jap...akak turun...yeaaa yeaaa..kain dah sampai"...

Aku puas hati dengan kualiti kain dan rupa coraknya ... staf2 pun sakap santekkk (lantak la kalau meke terpaksa sakap) kekekeke....

SO aku pong distribute ler kain2 tue kat seme staf2 aku dan meke menerima dengan hepi bangat ... :)

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti