Jalan TAR Lagiiiiii

Salam semua .... mwahhhhhhhh...

Adehhhhhh.... balik2 dari umah abang long aku terus shut down ...zzzzzz... penat siot.. sms abang long, abang ngah, shu tak sempat balas, and aku tak dengar pun munyi sms masuk...memang lena kaw2 punya... sib baik tak der perompak masuk rumah aku ... kalau tak silap2 dia letak spek kat muka aku pun aku tak sedar ...kakakakaka...

Pepagi lagi kak ni dah mangun... rajin sungguh kakak aku nih. Kalau dia datang rumah aku, gerenti urusan masak memasak dan menggosok dia tolong.. memang amat2 rajin... thnaks sis ..i really appreciate your help... tambah2 pulak aku penat, sakit2 badan and tgh PMS ... adoii serba tak kena rasanya... Lagipun dia kena jaga aku, tolong aku, tak leh kasi aku penat2 ... sebab kitaorg adalah rakan berpoya2 ...hahahaha

Bangun2 tido ... aku solat ...terhegeh2 aku amik wuduk sebab dah kol 6.45 ...hehehe ... lepas tu, perkara pertama aku wat ialah .... makan kue teow tapau dari rumah abang long.... yummyyy.. sambil2 tu balas sms yg tertunggak ...aku tengok ada 6 sms ...huhuhu... Ucapan hepi besday la dan macam2 lagi .... Lepas membuncitkan pewut...aku siap2...kononnya nak gi hantar muffin kat kenduri tawen ...malas nak mandiiii ...kekekke ... mandi muka jer ... tapikan wan dgn kakni ajak kuar terus... jadi, dengan rasa terpaksanya ...aku pun memandikan diri ... Aku sakap pada kak ni...kan best kalau jadi baby...leh ko tolong mandikan ...ekekeke ...kak ni sakap ... cehhh...geli aku ...hahahhaha...

ok... i'm reddy ..jom kiteeee ... lerrrr wan tak kuar2 lagi dari toilet..padahal masa aku mandi tu, dia dah 40 minit mandi ... ngalahkan ratu la dia tu ...hishhh ... so aku pun tengok2 muffin aku ada 7 kotak besarrrr ... suka aku...puas hati sebab tomey2 ... and rasa ok ... mengikut kata food testers aku laaaa... sementara tunggu wan, aku makan lagi...muffin 2 ketul pekena dgn neskopek suam ...ahahaha...sedapppp

Then kitaorang gi la deliver muffin2 tu ...terpaksa duduk cam terpenyek2 sebab kete dah penuh ...hehehhe ... laps tu baru legaaaaaa.. kitaorg terus menghala ke SOGO dan JAlan TAR ... sukaaaaa... aku nak cari tudung untuk matchkan dgn kain yg aku beli hari tu... Baju dah nak siap... sukaaaa




sweet jer kaler tudung tu ...apple green ...sejuk mata memandang.. seperti biasa la, aku dapat harga sangat murah ...hehehe... i likeeeeee... budak2 opis tergezut aku leh dapat rege murah gitu ... then kitaorg melepak kat sogo sambil tengok2 barang... tetiba aku rasa ngantuk .... aku nih kalau duk belek2 barang, mesti tetiba ternguap2 ....wehhh kak ni, wan...aku ngantuk.....jom gi makan ...Kak ni sakap ....erkkkk apa kaitan ngantuk dgn makan..sengal la ko Nur...hahahaha...

Lepak and lepak sambil borak2, gossip2..tangok gelagat manusia ... terpandang satu meja kaum2 awwwwww.... kekeke..lawak tul meke tu... meke pandang adik aku macam pandang mukjizat, bak kata kak ni ..kekekeke ... jadi wan pun terasa diri begitu hemsem...aku rasa ko bukan hemsem wan, tapi jambu ...kekekekek...

Lepas makan2 tu ... kitaorang sambung tengok2 barang sampai kol 3... wan nak pegi rumah member dia ..so aku kena la pulang..tapi nak kuar balik kol 5 .... hehehe dah nasib kaki jalan2 cari makan... aku harap kaki2 aku tak menyumpah seranah aku sebab membuat meke tersiksa berjalan sana sini tiap2 weekend. Sebelum balik dari sogo, singgah kedai bakery, beli roti cheese, butter, vanilla cream dan macam2... makan lagi ... adoiii tak ubah cam dugong aku makan hari nih. Kalau dugong tu namapak, silap2 leh nangissss.

Balik rumah jer ... kol 7 lebey selepas keluar kali kedua ... aku flat ...letihhhhhh... tapi sebelum tu sempat makan nasi lauk ayam masak merah ...hahahha...berapa kali makan yer aku hari ni ...jap, jap kira ... 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ....erkkkkkk OMGGGGGGGG ... adoiiii...seminggu cam ni aku leh jadi tong sampah 70 liter ...huhuhuhu...kena kontrol Nur ...kontrolllll ... wan sakap perut aku dah berlipat n boleh buat kipas... keji ko wannnnn... menci, menciiiiiii...

Kol 9 malam...aku dah shut down ...sampai la kol 5 pagi, baru aku sedar :) ...perghhh puas aku tido malam tadi.

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti