Terima kasih Teman

Assalamu'alaikum wrt. wbt....

Hai semuaaaa.. sori for taking days untuk update blog nih... dari Thursday till Saturday aku duk bergelumang dgn muffin jer ...huhuhu ... letih siottttt..

Abang Long, Kak Long dgn Abang Ngah ...terima kasih banyak2 for spending your time lepak2 together2 ... suka sangat bila boss pun join dgn beberapa rakan lain ... tak mo sebut kat sini sebab blog aku nih boleh dibaca dek sapa2 ....Tapi aku enjoy itu malam ...Koew Teow Kak Long memang sedappppppp... I likeeeee... Tapi cian kat Abang Ngah aka adik aku tu ... dia cakit pewuttttt.... makan pun cikit jer ... isk iskkk mesti dia lupa sapu minyak telon dgn barut sebelum datang. huhuhuhu

Koranggg, masa drive balik, mata aku dah terpejam pejamm... ngantuks giler sebab badan pun penat ... Jenuh aku tampar2 manja pipi aku nih... tapi adoiiiiii .... aku doa jer agar dilindungi dari apa2 yang bahaya... Yer la mana tau...terpejam tiba2 masa tgh drive kan haru biru nanti.

Wehhh korang... aku dapat hadiah One Drop Perfume dari CK ... Aku suka sangat2 ... pulak tu yg celebrity collection punya... wangi2 sehhhhh... malam tadi aku guna JLo munye... Hari nih aku sapu yg Mariah Carey lak ...wangiiii, wangiiiii



Terima kasih teman2 semua atas frenship yang amat best nih ... Aku sangat2 menghargai kehadiran korang dalam hidup aku. And aku doa agar kita akan tetap bersama sampai akhir hayat :)

psstttt... satu lagi... aku tetap nak lepak kat kopitiam dgn korang someday ....

Love, Nur

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti