Mask of the Jorro

Salam sumerrrrr...

Hari nih aku gi opis pakai mask ... huhuhuhu dari malam tadi batuk batuk n sakit tekak. Paler pun pening2 langau, cam nak demam. Aku agak, sebab badan aku tergezut. Kena kerja keras memproses makanan 7 kali dah 2 hari nih ...

Boss aku si adam ketawakan aku ... sebab kisah H1N1 dah abiss, aku datang opis pakai mask.. sampai ati bosss ketawakan saya...saya pakai mask nih sebab tak mo boss jangkit ... tapiiii, kalau boss nak jangkit, saya tanggal sekarang gaks ...hehehhee...ketawa boss aku ...

Dah telan panadol ..perut pun dah kenyang pekena beriani rendang daging ..perghhhh sedap siot. time to zzzzzz kejap ....

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti