Ok kan saja

Assalamua'alaikum wrt. wbt ...

Hmmm... dah few days aku tk berkesempatan nak update blog ... demam aku belum baik sepenuhnya. hari nih masih pening2, sakit2 badan ... tapi aku dah pegi klinik untuk kesekian kalinya. InsyaAllah, tak lama lagi aku akan sembuh... aminnnn. Shu pulak tgh terbaring kat rumah... start demam dah ..cian adik aku tu.. semoga cepat sembuh yer shu. Nanti kita gi berpoya2 together2..ahaksss

Apa yang aku nak ceritakan ialah kesibukan aku sekarang...nak siapkan projek gallery untuk opis aku. so la ni aku duk memantau para2 kontraktor memasang barang2, lighting, cabinets..bla bla bla ...jadi cam interior designer la pulak. Nyampah boss aku taw. Semuanya suh aku yang buat. Maklum la, suh org lain, setahun belum tentu bergerak, soa akulah mangsa keadaan yang tetap ...uhuhuhuh. Nanti bila dah siap, aku akan tepek gambonya ... hopefully ok at a start :)

Got to go .. perut dah lapo ... Semenjak kak ni n shu lepak kat rumah aku beberapa hari ni, aku asyik kelaparan .. Jaat tul meke nih..saja nak kasi aku demuk .. Mana taknya, hari2 ada jer masakan yang best2 kat bawah saji. Tak baekk tolak rezeki..

Love, Nur

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti