Mimpi Itu Datang Lagi

Assalamua'alaikum wrt. wbt..

Weh korang... hari ni aku nak cerita pasal mimpi ... a haaa.. jangan konar, aku lurusssss... heheheh.. Korang pernah tak alami mimpi yang sama berulang kali ... Aku ada satu mimpi nih ... memang best ... Mimpi pasal sinta sejati ... Dah lama aku tak mengalami mimpi nih. Tapi, malam tadi kann ... mimpi tu berulang kembali.. Aku sukaaaa. Dalam mimpi tu, aku jumpa dgn sorang lelaki nih ...muka tak clear, tapi dia menguji aku tentang erti sinta dan sayang ... tiada suara, tapi aku faham apa yang disampaikannya melalui kata hati dia ... Adoiiii... rasa tak nak sedar dari lena ... Sebelum aku terjaga... dia pegang tangan aku and sakap dalam hati ... Saya yakin, awaklah cinta yang saya cari selama ini .... perghhhhh .... aku sukaaaaa.....
Tapi hampeh...terjaga laksssss .....bila aku terjaga, tengok2 pukul 3.30 pagi. Sampai sekarang, aku masih tersenyum2 bila teringat mimpi tu .... Adakah itu petanda sinta bakal hadir dihati ini ...kekekeke ... i likeeeeee

Tapikan, aku ni berpijak dibumi yang nyata. Aku hanya berdoa supaya menjadi seseorang yang lebih baik dan bertemu dengan seseorang yang dapat menjadikan aku lebih lebih baik ..

--- Love is, when yours and mine, become ours -----

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti