Nak Terus Terang Ke ... Nak Jaga Hati?????

ai bukannya tak nak terus terang dengan u... tapi semalam u cam lain sangat...cam emotional...ai tamo u marah... sebab tu ai tak cakap yang betul... hari ni ai nak cakap yang betul... u nak dengar tak ??

Hehehe...ayat2 yg biasa aku dengar bila kawan2 mengadu kat aku masalah mereka dan bf mereka ... Aku tanya balik ... ko caya ke? ko tak perasan ke dia cuba letak salah pada ko ... sebab ko emotional ... padahal, sebelum ko emotional, dia boleh jer terus terang. maksud aku, sebelum kejadian ... Napa tunggu ko dah emotional baru nak sakap .. weii pompuan, ko bukak la mata tu ...

Ayat2 aku mungkin agak kasar ...tapi nak bagi meke sedo yang cinta tu bisa bikin buta mata, tuli telinga ...walaupun setengah2 perkara tu jelas nampak ketidakjujurannya. Kenapa guna alasan nak jaga hati...tak nak you marah ... untuk tidak berterus terang. Maknanya ko dah tau la apa yg ko buat tu salah jantan oiiii... Hehehehe ...awww ...ai pulak yg hampir emo ...

Oklah nyahhh, sebelum mai blad go apsters, aii betta stop raiting ..daaaaaa

Comments

abu said…
mana2 jantan yg tak pandai nipu, meh sini aku kasi tution free :P
Mizz N said…
pssttt... ko pandai ke nipu ... lalalala
abu said…
pssstttt... m.nasir sakap,"tak perlu belajar untuk jadi kurang ajar."

eh, lupe lak... org ipoh + sg. galah mana le pandai nipu, stret seadanye, hehehehe
Mizz N said…
ahaks ..tu yg terpaksa nyorok kat rumah tok batin ...lalalalala....
abu said…
aku rasa ar, kompom dia dah jadi menantu tok batin, kalau tak caya... selang 2 minggu kompom dia gi kampung tok batin tu lagi :P
Mizz N said…
syukur alhamdulillah ... boleh tengok perang tok batin sama singa betina... awwmmmmm.....kakakaka
Anonymous said…
aummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Mizz N said…
perghhh dasat punya mengaum... lion king dengor pun larikkkkkkk.

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti