Aku Sudah Pulang

Assalamua'alaikum wrt ...

Alhamdulillah, aku sudah pulangggg... sekejap jer masa berlalu..dan aku suka sangat sebab dah ada kembali di malaysia. Tepat kol 6.40, pesawat mendarat di landasan KLIA .. syok banget sebab rasa perjalanan balik sangat2 singkat.
Masa pegi hari tu ..aku samapi Jakarta kol 3.45 pm ... tunggu nak lepas immegresen lebih sejam..adesss, meke baru implement polisi baru ..cap jari 10 jari, tangkap gambar lagi ... mamat tu siap perli aku lagi ..tunjuk gambar aku yg senyum simpul... jeles arr tu ..tak pun terpana ...lalalala

Kitaorg pegi makan kat Pondok Indah Mall... tempat artis2 and org2 kaya ...kalau kat mesia ni cam rate bangsar n taman tun gitew .. dah org nak belanja... hehehe ... aku diperkenalkan dgn jus aprikot ..

pekat siot ...but i like the taste... mcm rasa minum yoghurt gitew..tapi lagi pekat.
Lepas tu kitaorg balik ke guest house. Capek banget gue rasa... udah le flight delay... waduhhh... tak per, yg penting selamat sampei.
Malam tak leh tido ...huhuhu... ekon rusak pulak ... pastu aku tak suka katil tu..ngaak enak ...aku rindu sama katil ku dirumahhh. So sepanjang malam berjaga dan berjaga sambil menyumpah2 tengok kak ni tido dgn lena.

Besoknya pergi ke Jati Negara ..tempat jual2 barang2 tawen dan macam2 ...adesss.. mcm nak pitam aku dgn kesesakan tempat tu. udah le panassssss ..pastu, org cam semut..kete2 usah cakap le ... boss aku jer sopping, aku tak dapat apa yg dicari ..
Malam tu kitaorg dinner kat CHITOS ... jumpa sorang lagi staff dari Austria ...dinner kat tempat 5 star ...tapi selera aku hilang .. huhuhu...rugi besar... tapi malam tu aku dah bisa tidur lena, sebab bilik tukar, sejuk dan penat seharian berjalan.

Hari ketiga ... meeting day ..full sampei petang ..malam tu we all keluar berjalan2 kat giant...sopping tudung. Dapat la 6 lai .. tudung bunga2an gitew... Tima kacih Pak Bilal ..sebab bawa we ollz ronda2 jakarta diwaktu malam yang macet banget itu ... Tapikan...badan aku naik gatal2 ... cam ruam2 kecil gitew...aku kan sensitip ..pantang ajer tempat kurang bersih ke, tak mandi ke, makanan tak bersih ke ...mesti naek gatal2 ... Cuma aku orangnya tak gatal ... miang sikit jer ...kekekeke.

Balik guest house ..mandi n terus zzzzz... Mimpi sesuatu ...mimpi hidung aku berdarah tak henti2..banyak lak tu ... hmmm apakah maknanya itu... tido nur, tido ...cemana aku nak tido..kol 4 pagi aku dah terkebil2 kat atas katil ... sambil2 dengo lagu, mata nih, degil tul .... bersambung....

Comments

abu said…
yang bintik bintat ni kat bagian mana ek? jenuh aku pikior :P
Mizz N said…
syy...rahsiaa...sulittt...
weiii... kat lengan laaa ... :P
abu said…
errr... tak nampak macam lengan pun, kena geget tungau kot :P
Mizz N said…
kalau tak kat lengan bis tu kat maner? montot ke? :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti