Nasib La Labu

*** Nurrrr... ko kat mana ....
*** Aku kat luar nih... tgh sopping2 kat mydin usj subang ..tempat peveret.
*** Aku sedihhhhhh la Nur...
*** Sedih??? Hmmm napa nih??
*** Aku gado dgn dia... Dia tipu akuuu... Apa yg ko sakap hari tu seme betul...
*** Dia tipu ko?? apa yang aku sakap hari tuu?? ehehehe
*** Ala ko nih ... yang pasal hari tu laaaaa....
*** oooooo... yang pasal hari tu ... nak wat cemana, masa aku sakap ko tamoh caya
*** aku tak der bukti apa2... cemana aku nak caya apa ko sakap
*** ye arr, memang aku tak der bukti, cuma deria rasa aku nih sangat kuat... lagipun, biasa arr org tgh suka, tgh dilamun sinta..mana nak dengar pendapat2 yg negatif atau yang mragukan...nak dngar yang indah2 ajer. bila dah terkena baru la makan hati. Sib bek aku nih jenis yg makan organ luaran ajer...hehehe
*** ko nih... nak wat lawak pulak. ye lar ..memang ko betul ..aku patut dengor sakap ko dari awal lagi
*** weii... aku x expect pun ko dengor sakap aku ...cuma aku harap ko ada pertimbangan yang rasional dalam hal ni. Hidup ni tak sentiasa indah..begitu juga masa bercinta ... macam2 dugaan yg datang (erkkkk napa mcm sastera poyo jer ayat2 aku neh).
*** yer la nur ... aku rasa aku nak wat jer mcm yg ko sakap tu...biarlah dia ...
*** jangan sepat cair ... and jangan ego tak bertempat ... ko relax2 la dulu .. tak yah nak terburu2 utk settlekan benda nih ...
*** aku gerammm... eiiii marah sangat..
*** ye arr ..tapi ..saboorr, saboorr... eh, jap lagi sambung... aku nak tercirit lak .. (fuhhh terimakasih montot kerana menyelamatkan aku saat ini ...hahahaha)
*** aku call ko balik yaaaa..
*** wehhh, nanti balik kita ym ok..jimat bil tepon ...hehehe ... (so skrg aku tgh ym dgn dia arr nih)

Comments

abu said…
kadang2 org tengah angau ni, layan jer...jangan bangkang cakap dia, bior lantak dah langgor dinding baru dia tau... bukan nak penaya kawan, tapi org tengah angau ni kalo kita nasihat pun dikatanye kita jaki...
NK said…
parahh...parahhhh ... hebatnya pengaruh sinta ..kata org, sinta itu buta ... kahwin ialah pembuka mata..hehehehe... betul3
abu said…
tapikan.. org buta pun kawen jer, bahagia lak tu...beranak pinak
NK said…
kalau org buta ...cinta buat meke celik ... bukan celik IT ..tapi celik bahawa keindahan itu adalah kehidupan :P

Popular posts from this blog

Projek Stage 2 ... Felt Bookmark

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks