Cinabeng Tuesday

Salam semua ...

Wahhh hari selasa..sepatutnya hari yang menyejukkan..tatapi ...huk huk huk ...ekon opis rosakkkkkkkk. Ada meeting lama lak tue...pagi ke petang nihhh. mencik, mencik, mencikkkkkkkkkk. Terpaksa ku buka barut ...

Nur... pinggang kurang ramping ...erkkkk ...nampak aje la pulak ... nyampah tul aku makcik2 kat opis ni. Ye la kak... tak berak dah 2 minggu sebab tu tak ramping ...kekeke (padahal memang semulajadi tak ramping ...ahaksss)

Si adam ni pulak satu ... eiiiii.... boleh pulak suruh tukar seluruh discussion dan dan tu jugak... mana aku tak panas..u dah la ekon tak dak, barut kena bukak ... pastu, kena sambung lak meeting petang ni ... aiyyakkkkkkk...

Comments

Cik YuyuN said…
weiiii..barut ko brapa meter? kekkeke ;p
NK said…
dua jengkal ajer panjangnya ... lebor pon dua jengkal. segiempat sama gitew ..kekekeke
abu said…
segi empat sama? tu koyok namanye... hahahaha
berangin aje...
NK said…
nyamannnn jerrr ... lebih2 lagi lepas makan nasi lemak... erkkk bukan aku sakap nak makan nasi lemak tawun depan ke ... terrr ... :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks