Guppy ku

Sebelum ni kan, aku ada story pasal ikan guppy aku kat opis tu ...yang aku tak perasan tetiba dah beranak tue ... aaaaa... nak update yg mommy dia tgh sarat pegnen ... dan anak2 dia yg 4 ekor tu pun dah membesar... ekor pun dah ada kaler merah bintik itam. sukaaaa, sukaaaaa .. pepagi tadi dah salin ayor balang. aku la ni sampai opis awal .. dah 2 bulan gitu ... rajin mangun awal ...heheheh


ni gambo terbaru aku snap jap tadi .... mengikut perkiraan aku ..paling lewat minggu depan, beranak arr mommy guppy nih.. maknanya nak kena beli balang baru...

Comments

abu said…
konpius aku... da 2 bln rajin? yg aku dengar dah 2 bln malas :P
Mizz N said…
rajin mangun pagi arrr.. malas nak wat keje opis :P jer.. yg lelain tak malassss..

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti