Never Give Up

Comments

Anonymous said…
buruk...kakaakakakakakakak
abu said…
ehh... nampak macam nama seseorang kat bunga ros tu :P
NK said…
shu, ko dengki arr tu ... nak aku lukih gambo puaka niang kopeks???

abu ...bukan hanya kat bunga ros, kat taik lalat atas bibir tu pun ada nama :P
abu said…
taik lalat ke? ingatkan jerawat :P
Anonymous said…
itu namanya jerawat batu...sebab xpakai zurika...ahaks
abu said…
mana ke orang yang pening, demam bagai... bile jumpe bf, hilang semua penyakits :P
NK said…
dalam kete mcm nak tumpo ...makan panadol tak sampai 3 minit dah baeek peningnya ...masuk tesco terus sihat walafiat..mcm tak der apa2 berlaku :P
abu said…
hahaha viasa le, orang DAP, tu kategori angau atau tungau?
:P
NK said…
aku rasa ada sarang tungau kat paler dia tue ...lalalala

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks