Dabel Renbow

Semalamkann... lepas ujan lebat tu kann... kol 6.30 baru aku dapat kuar dari opis ..tupun masih hujan... pastu kan ..pewut laparrr.. singgah kat on the run ..tempat lepak feveret aku sebab ada nasi lemak rm1.20 .... dgn ice coffee...
Lepas menebalkan pewut .... kitaorg kuar nak masuk kete ...cuaca cam tetiba terang lak ...aku dongak ke langit ...wahhhhhhhh .... i like 2345678910........ so santekk itu dabel renbo.



tapi kan...kejap jer renbo tu muncul ..tetiba cuaca kembali gelap ..and renbo dah ilang...

pssttt... moral of the story ... sesuatu yang indah itu takkan lama, jadi sementara diberi peluang untuk melihat dan merasai keindahan itu ... ambillah peluang sebaiknya ..peliharalah keindahan itu ... kekalkan ia dalam hati selalu. dan bila waktu gelap itu tiba, ia akan tetap memberi cahaya dan senyuman dalam hidup kita :)

Comments

abu said…
eh, bukan ke ko suka duk dalam gelap depan cermin sambil pegang torch light suluh ke muka :P
NK said…
tangkap budakkkkkk ....
gelap ar best ...terang kalu tak adventure :P

Popular posts from this blog

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks