Aku Sudah Pulang 2

Hmm.. sambung balik ...banyak ni keje2 opis nak kena settle ..tapi aku diserang virus malas hari nih ...meeting lama benor tadi ...letih tawww....
Hari ke 4 di Jakarta.. kitaorg pegi ke Tanah Abang ..sopiing kain ... waduhhh santek bangat kain2nya... borong utk adikberadik, ipar duai, untuk adik pompuan bunsu yg nak tawen tu ..nyampah aiii ...barang dia paling banyak. Balik ke universitas, terus kena attend meeting... adoiii...capekkkk... malam baru balik ke guest house ... mandi and zzzzzzz... tapi kol 4 pagi dah terkebil2 sama cam hari2 sebelumnya...

Hari terakhir dijakarta .... Babai seme...selamat tinggal ..aku dgn rasa tak bestnya meninggalkan kota jakarta... tapi sebelum tu sempat lagi singgah kat tanah abang...boss aku punya wife order langsir semalam...so siapnya hari ni ..kena la pegi ...aku sopping lagiiiii... beli2 utk 2ns ... dan anak2 sedara pulak.. aduhh, bisa makan daun aku bila balik KL nanti... duit seme dah abis...




Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti