Saman Ajerrr

Kekadang hidup ni sangat2 meletihkan ... especially bila kena melalui saat2 yang tidak di ingini ... amarah pun yer, geram pun ye, kesian pun ye, sedih pun ye .... Nak usahakan sesuatu yang happy beginning selalunya payah bagi sesetengah org sebab dugaannya berbeza. Hari ni one of my staff kena terminate 24 hours notice oleh babi2 Human Resource atas alasan bajet sedangkan she ia a very good staff. Yang staf2 mengangkang goyang telor, yg mulut cam *&^$# haramm tu tak pulak kena terminate. Kerja pun cam babi. Aku senyum ajer bila staff tu nak amik legal action ..silakan dik ..akak alu2kan sebab babi2 tu memang tak faham bahasa manusia..kena guna bahasa babi jugak baru meke faham.

Comments

abu said…
sian anak babi jalan tunduk...

saman dik jangan tak saman!
Cik Yuyun said…
ko sebut² sal saman ni kan..

smlm julung² kalinya kete aku kne saman..cila*#$$^@ tul!!
dh ler xde parking yg sukup...suke² hati saman gua! gua marah ni..gua marahhhhh.hahhahaa
Mizz N said…
cik yuyun... kalau tgh amarah, kena makan bubur johnny sebagai penawarrr. kakakaka

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti