Oversleptt.... badigollll

Ku buka mata ku .... waduhhh lena banget ketiduran .... erkkkkkkkk...napa segalanya terang benderangg? Bila lak aku on lampu ... Tengok hp ...arramakkkkk... kol 7.20. Hampesss siott...
-Sayang mama...mangunn dah kol 7.20 ..tak sempat pegi school...sorry ekk..
-Apa la mama ni... kitaorg dah susun buku semalam, tak pegi sekolah pulak..
-Sorry, mama tak sedar...
-Mama tak on alarm ke??
-On, tapi tetiba jadi pekak sementara, tak dengarrrr..
-Mama ni erobik banyak sangat. Kitaorang dah cakap, tak payah erobik malam2. Nak jugak erobik. Kan dah mangun lambat.
-Hehehehe
Kelamkabut mandi n bersiap...tapi as usual ...mentennnn....
-Ha, jom kita pegi nursery..bawa buku latihan...buat latihan...balik nanti mama check.
-Ye la mama ....
Sampai opis kol 8.20 ...lalalalala

Comments

abu said…
ni mesti mimpi gi kampung orang asli, tu pasal lambat mangun... (sebab jauh)
NK said…
kena naik bot pulak tu ...pas tu kena naik kete kaldai.. sampai2, suar lak tertinggal ... kena pakai skirt rumput... erkkkk...mianggg...tumbuh bintat2 ...
abu said…
ooOOOO... yg gambo binta2 tu kat 'tutttttt' la ye
hekhekhek

aku dah kata, takde rupa lengan pun :P
NK said…
kat tuttt tuttt tuttt... lagi misteri kannn .... banyak arr :P
Anonymous said…
rupa betis tu...dah kuruskan ssb turun 5kg...kalu berdiri sblh papan lapis,nmpk papa lapis lagi besar...kikikikiki

Popular posts from this blog

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks