Berlari Kepada Sesuatu

Salam semua ...

Seminggu dua nih, kebiasaan ku sudah agak berubah...Masa aku banyak terisi dengan benda2 yg lebih berfaedah n membina diri. Bila difikirkan ..sesuatu telah mengubah aku..atau aku telah berubah kerana sesuatu.. tak kisah le apa pun, asalkan perubahan itu kepada yang lebih baik. Kadang2, kita tak perasan akan benda2 yang telah diabaikan sekian lama ... lebih2 lagi benda2 yang penting dalam hidup.
So, chapter baru dalam buku telah bermula .... seperti biasa, akulah pelakon utama atau nama glemernya sang heroin yang sentiasa tersenyum menguasai padang ... dan walaupun penat, letih, lemau, lengloi... pergerakan akan aku mantapkan dari masa kesemasa ... dan pastinya aku akan tetap berlari kepada sesuatu itu.....

Comments

abu said…
jawapan yang tepat, 'berubah kerana sesuatu', saya yakin... muktamad :P
Mizz N said…
Buat pertama kalinya .... aku setuju .. hehehe.. Maklumlah, kata2 dari org yng berpengalaman, mana leh tak setuju :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti