Wekend yang Meriahhhh

Kringgg kringggg..telepon berbunyiiii...

-Nur, ko ada kat rumah ke ahad ni ... ada apa2 plan tak?
-Hmm takat ni tak der plan apa2 ...nak mengemas aje..dah lama aku tak susi2 rumah.
-Aku nak datang rumah ko ..nak minta tolong ko jagakan batrisyia, adam dgn bayyina. Wife aku keje daaaaa.
-Haaaa, okeh, okeh ...datang ler. Kak ni pun ada..boleh dia tolon tengokkan bebudak tu sekali.
-Okeh, pepagi ahad aku datang ok..tengkiu
-Okeh, aku tungguuuuuu... babaiiii

Yahoooooo.... weekend tiba ... i likeeeeeeeeeee saturday. Tengahari tdi pegi carrefour dgn Kak ni.. beli barang2 dapur.. esok kan ramai nak datang, ada upacara makang makang ... i likeeeeee... nak wat tema western la . dalam kepala dah terbayang lamb chop, ayam goreng, nugget, sosej, dan segala mak nenek goreng tu. sedapppp... tapii... i'm on diettttt... noooooooooooo. hehehehe...tapi, aku tau apa yang harus aku lakukan ... melompat tanpa henti selama 40 minit, then makan la apa yang aku nak makan ..yeaa yeaaaa.. tunguuuuuuu

Comments

Popular posts from this blog

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Projek Stage 2 ... Felt Bookmark