Pernah yer???

Tadi aku jalan2 gi melawat member2 lama kat opis sebelah .... rupanya ramai kawan2 aku ekk ...dari bilik ke bilik aku singgah ..seronok dapat jumpa sekali sekala ..sampai ke satu bilik nih ...

-Kak Nurrrrrr.... lama tak jumpaaaaaa...
-Eh nanaaaaaa.... tu la, jadi tukun aje kat opis... meeting, meeting, meeting...itulah keje akak. mana ada masa nak ngadap dunia luar ...
-Kak Nur..cemana dgn impian kak nur nak buka cafe tu ????
-Ekk... akak ada cakap kat ko ke?? Adehhhhhh...
- Yer la..kan 2 tahun lepas kita pernah borak panjanggg ..Kak Nur cakap pasal impian kak Nur...
- Hehehehe ..yer ke ...aku sendiri dah lupa, atau buat2 lupa ..ish, ish..malu la pulak bila nana tanya cam tu.. sebab tak jalan punn..dah terlupa pun
- Ala kak nurr... you have the talent... go on..teruskan impian tu . Nanti dah berjaya, nana folo..
-hmmm.... insyaAllah nana...nanti k.nur fikirkan semula.. mana tau dapat wahyu pulak ..hehehe ... iyelah..memang teringain sangat, tapi masih banyak alasan.
- Good luck kak nur... mesti cuba tawww..

Aku renung kembali masa2 dulu... betapa cepat segalanya berlalu, sampai aku sendiri dah ketinggalan, ditinggalkan dan tertinggal ... hehehe... nak kejar, rasanya tak mampu sebab badan pun dah makin berat ... adehhh... gimme 2 months ...and i'll make you confuse ...kahkahkah ....

jangan2 aku yang lagi kompius.....

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti