Hadiah Dari Hati


Salam semua ...

Pagi ni, seperti pagi2 yang sebelumnya ..indah dan bermakna. Aku buka mata dan bersyukur pada Allah kerana masih bernafas dan diberi kesempatan untuk melihat wajah2 yang aku sayang ....dan meneruskan kehidupan seadanya.
Korang nak tau tak ..mulai 3 hari lepas, aku amalkan solat hajat untuk keluarga n kawan2 yg sangat aku sayang. Bukan cakap untuk riak ke apa..cuma aku nak korang tau yang aku sangat2 appreciate kewujudan korang dalam hidup aku ..korang dah jadi sebahagian dari hidup aku..dah melekat kuat dari gam gajah. kalau cuba di pisahkan, tercabut sekali dgn isi ... Kalau korang happy, aku sangat2 happy...and kalau korang sakit atau sedih, aku sangat2 sedih ... nak wat cemana...aku punya kasih sayang yang melimpah ruah ...hehehe.. Untuk korang, doa aku semoga hati korang sentiasa tenang, badan sihat, hari2 korang sentiasa bermakna, dan berjaya dunia akhirat.
Buat adik2 dan kakak2 aku ...selagi aku diberi kekuatan dan kesempatan selagi itulah aku akan ada disini, bergelak ketawa dgn korang, berkongsi rasa dan idup aku dengan korang semua.

Sebab tu aku rasa, hadiah dari hati yang sangat bermakna untuk korang semua ...ialah doa yang tak putus2 dari aku. Aminnnn

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti