Kenangan Bersamamu

Tengahari tadi aku berjalan2 cari makan kat carrefour ... panass dan penat beb .. on da way balik... sayup2 dari jauh aku ternampak satu kete..tak nampak plate number..tapi seperti ada sesuatu dgn kete tu ...jadi aku pun tekan lah paddle pop minyak selajunyaaaa.... wooooo, betul, betul... tu kete lama akuuuuu .... kancilku yang cerdikkkk...

aku sangat2 rindu sama ini kete .. Aku jaga tip top giler masa tu .... tak der cacat cela pun .. Aku jual pun sebab terrrrpaksa..nak jaga hati orang walau hati sendiri kuciwa bangatttt....Banyak sangat kenangan yang kitaorang kongsi bersama selama 6 tahun ... and kenangan2 itu masih ada dalam jiwa aku..tak mungkin aku lepaskan dan takkan aku lepaskan. bezanya...kini ..aku boleh menoleh dengan senyuman dan ketawa memikirkan kebodohan silam...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti