Berubah Kerana Sesuatu

Tajuk ni besttt...aku suka bangat ... Berubah dan mengubah diri kerana sesuatu ... so touchinggggg ... idup yang lebih cool, perasaan yang lebih tenang walau setiap hari diuji ...Lagipun aku ada 2 orang adek yang sangat2 membantu .. sorang adik yang memang muda dari aku, and sorang lagi yang perasan muda dari aku walau umo dia dah ganyut. Meke ni la yang jadi tukang kutuk aku paling utama, (ada aku kesahhhh) dan pemberi semangat kat aku masa aku down, down, down, down, down and down. Tapi aku tak leh lukih muka meke kat sini, sebab kalo aku lukih nanti, aku kena kerat 18 dgn adik yg muda.
Ala korangg... banyak yang aku dah ubah lepas aku kenal dengan korang seme... bukannya sebab sorang dua... tapi aku ambil yang baik2 aje dari tiap sorang. Tima Kacih kat korang sebab banyak menyedarkan aku. Sekarang ni, tiap2 hari, balik rumah jer...aku tak sabarrrr nak berbaring sambil mendengar lagu2 best, then baru settlekan benda2 lain (kalo aku tak lelap la). Memang life aku very2 the coolest ...hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti