Sumpah kekadang aku muak !!!

Posting ni patot masuk semalam.
Tapi dek kelembapan aku dgn tab, tak menjadi nak buat posting neh.
Aku muak dengan meeting2 almost everyday dan mengambil 3-4 jam dari waktu kerja aku
Siyes pada aku some bosses ni sangat2 poor dalam time and meeting management
Satu isu cakap meleret2 sampai berjam2, and akhirnya keje yg bole siap dalam masa 2-3 jam
berlarutan sampai 2-3 hari. watdahell !!!
Siyes aku cakap, kalau kami officer2 ni tak der,
memang terkengkang, terkangkang terlingkuplah seme boss
bukan nak cakap besar, tapi itulah hakikatnya bila banyak berlaku pembaziran masa
dan tugas2 sepatotnya diserahkan pada para2 officer yg buat
so who's da boss??
Makcik meroyan tu kalau ditanya apa pun
Jawapan dia ... "Saya tatau"
Aku dan member2 pandang dia dah macam kaldai tua jer sekarang
(haishhhh tak baik wehhh)
Aku jenis straight forward time buat keje..
Aku ada target masa .. bukan suka suki ikut bila aku nak siapkan
Time merapu, aku tetap merapu  sebab aku comel (comel ni tipu)
And hari minggu memang aku allocate untuk berpoya2 bersama keluarga
Boss aku ni masalahnya dia kene Queen Control kat rumah
sebab tu banyak sangat menceceh benda unnecessary kat office
untuk meluahkan ketidakpuasan didader (fuhhh sib bek didaderr, kalau part lain haruuuu)
However, ni lah part and parcel in life
Yang mana kita kene lalui, hadapi, jalani
Suka tak suka .. this is life

(gangguan siaran seketika ... gossip tutti fruti dgn member)

Mungkin gak faktor umur membuat kita lebey menganalisa keadaan
Kita bukannya fresh graduate, budak2 yg tau angguk2 jer
Tetaplah buat yang terbaek.. kataku pada member tu
Biarkan mereka dgn kebodohan mereka
Kita teruskan apa yg kita usahakan ...
Sebab kita bukan mereka.. dan takkan jadi macam mereka :-)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mood nak berkopi-kopian ...
Teringat memory indah dating kat KLCC ... huhuhuhu gedixxxxx!!!!




Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti