Finance yang tak Finance mana

Dokumen yang perlu verify ada lebey kurang sejengkal.
Verify financial document ni sangat2 menjengkelkan taw dak kawan2.
It's just becoz when u dun have any financial background and you still
have to include that shit into your daily task.
Dah la tu... matematik adalah subjek yg paling aku anti masa skolah..
Sampai kat unibersiti terpaksa gigih belajar untuk sekadar lulus.
Amazingly aku dapat B+ which is equivalent to A kalau ikut level markah
sekarang untuk semua subjek2 yg berunsur matematik.

By the way, what u wanna do ?? nak makan gaji buta ke Mizz N???
suka tak suka itu adalah tanggungjawab ada fahammmmmm ?
hokehh, hokehh saya gigih check document2 ni hokehhh
tetiba panazzzz jerrr...

Grilled chicken 5 plate X RM XXXXX
Fresh orange 1 X RM XXXX
Coffee 1 X RM XXXX
Apple Juice 1 X RM XXXX

Repair kasut RM XXXX
Pensil Kaler RM XXXX

arghhhhhhh ... bod.. nak mamp.... ingat ni bapak ko punya duit ker??
makan minum sendiri nak claim kat opis. Sangat tak ada integrity.
aku campak jer kat dalam tong sampah kalau jumpa resit2 mcm harem neh.
Sekurang2nya meke tahu yg aku semak setiap page claim tu takkan tolerate
dgn benda2 gitu...
ok nak gi makan. kat pantry ada ayam golex.. aku beli kat giant tadi ...muahahaha

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti