Pecah wall

Meeting untuk kali ke dua petang ni.. Kepala dah tepu sbb isu2 yg dibincangkan bukan isu2 ringan hokeh. Aku kene cepat2 amik supplement balik. Otherwise i'm goin to fall sick. walaupun hari2 aku doa supaya jgn diuji dgn ujian berat. kesian kat anak2 aku kalau aku sakit. malam tadi nawfal tido awal. dalam kol 9 dia terjaga ngadu mata pedih. Aku suh dia basuh muka. Tetiba mata kanan dia mcm tersembul adoiii panic giler tapi sempat bertenang. Aku letak eyemore (bukan amoi) pujuk2 dia ckp itu hanya gigotan serangga. gatal mama, gatal mama (fuhhh seb bek bukan mama gatal) aku kompiden kene geget serangga. aku pujuk dia suh sabar. alhamdulillah anak lelaki aku neh senang dipujuk. lepas sejam, baru nampak tempat yg kene geget tu. alhamdulillah aku syukur tu bukan serius. and by kol 11.30 mlm, bengkak surut sket. nasha dah balik nursery so aku suh meke berdua tido. alhamdulillah.. ujian kecik dari Allah. supaya kita sentiasa ingat kat DIA. (kagum tak kagum tak Mizz N sempat buat bnyk posting walau bz bz bee

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti