Apa nak buat Weekend ni ..

Hmmm... memang seronok bila weekend tiba... Kunun leh tido and rehat sepuas2nya, jalan2 cari makan and buat benda2 yang kita selalu berangan nak buat masa weekdays. Bab tido ni aku fail sket .. sebab hari2 dah biasa tido lewat, and bangun awal .. So, sekarang ni aku duk terkebil2 mengupdate blog lepas solat subuh. Mata dah tak leh nak tido dah. Jap lagi kompem lapor lak ...huhuhu.. Badan dah memboolat dengan jayanya.. haha ...

Esok ada dua jemputan open house, salah satunya ialah rumah adik aku kat Kota Damansara. InsyaAllah akan menghadirkan diri .. Aku memang suka attend majlis2 keluarga sebab bagi aku ukhuwah yg jujur tu sangat2 penting. Berbuat baik pada orang lain tanpa ada motif2 tertentu, memang atas dasar kasih sayang. Itu yang aku ajar pada anak2ku sebagaimana aku di ajar suatu masa dahulu. Anak2 aku ujung minggu ni mengabeskan masa dengan ayah mereka di sana .. So my weekend gonna be a lonely one .. Tak ada bunyi gelak and jerit meke ... and yang utama, tak der bunyi suara aku yang bising masa meke bergaduh. Satu situasi senyap yang extreme .. haha .. So most probably mama and papa gi dating lah hokehh..


Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti