Ohhhhh

Dah lebey kurang seminggu jiwa aku rasa resah
Selalunya kalau aku rasa mcm ni maknanya sesuatu yang buruk nak jadi
Dan setakat ni sixth sense aku tak pernah silap
Dah la Sabtu hari tu mimpi geraham tanggal
Then gigi berdenyut2 sampai la malam tadi
Pas tu kan .. Rasa syahdu la pulak ..
Rasa macam nak nanges mengadu pada Dia
Cemana aku pernah buat masa aku hampir rasa letih 
satu masa dulu ...
Sampai kol 2 pagi kat sejadah berdoa ...
Dan alhamdulillah ... Pagi ni aku rasa sangat berbeza
Rasa tenang, cool dan ceria kembali
Allah sentiasa mendengar dan takkan menghampakan
Setuju dengan kata2 ni ...

"Lebih baik menangis dari marah ... kerana marah akan melukakan hati sendiri dan orang lain, tapi menangis akan menyuci hati dan jiwa"

owhhhhh... sudah2lah syahdu hokeh :-) so now, I'm back to normal ... Semoga tak der benda2 buruk yang terjadi pada aku, family dan kawan2 aku ....ameennn...

nota kaki:  nak plan untuk family vacation lah :-)


Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti