Ting tang ting tang .. Alexanderrrr !!!!






Semalam aku penat giler kat rumah. Dah lama tak eksesais, then tetiba eksesais dgn jayanya sabtu dan ahad.. so petang semalam aku rasa pinggang dan bontot mcm nak terpisah jer .. Makanya aku terbongkang dari kol 3.30 sampai 6 petang. Kol 6 petang tu anak2 aku merengek2 lapar .. tapi yang bestnyaaa meke mengoffer nak masak sendiri. Masak nasi and telur sweet sour. Aku rasa dah sampai masa meke dilatih untuk lebih berdikari ( sebenornya aku malas masak petang tu... muahahah).. Malas2 aku pon, aku duk kat dapur duk tengok meke masak supaya keadaan sentiasa terkawal.. Tak sempat snap gambor sebab meke dah lapor sangat and terus makan lepas masak ... huhuhu

Minggu lepas, anak2 aku merengek sebab kad ASTRO rosak. So aku dgn gigihnya menelepon astro untuk report benda ni. punya la banyak benda dia suh aku buat, tekan, cabut kad, masuk kad .. tutup suis, on balik suis ... bla bla bla dan hasilnya memang kad ASTRO tu rosak. So meke janji nak antar dalam 3-5 hari bekerja. And hari ni ...





tadaaaaaa... kad dah sampai, tapi bukan kad varu, kad recycle ..huhh ... harap2 nya ok la lepas neh. tak der la aku bayor free2 jer kat ASTRO. So balik ni aku akan menelepon (err mcm indon lak bunyinya) ASTRO untuk setting kad recycle neh.

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti