Gembira Happy

Semalam ada dua benda yang menggembirakan Mizz N ... Yeayyy Yeayyy

Kepertama ... Astro kat rumah dah ok after kegigihan dan kesabaran dealing with maintenance office dan pihak astro sendiri .. Alhamdulillah ... after more than 3 months Mizz N malam tadi, lepas erobik duduk melepak kat sofa sambil nonton edisi khas... owhhhh hampir terlupa bagaimana cool and relaxnya perasaan itewww walaupon kat sofa sebelah bertimbun kain baju yang merayu2 untuk di lipat. Hasrat dihati nak pekena nescafe, tapi no no noooo... kene kontrol sebab dah too much caffeine dalam badan. no good, no good hokeh. Banyak benda yang aku nak ubah dalam hidup ni supaya things will be better mengikut peredaran usia ..

Kedua ... tgh2 syiok menonton, tetiba adikku si Azam call ..

kak cik, ada kat rumah tak ???
Adaaa.. adaaa..
Azam nak datang sekarang .. nak hantar galaxy beam
Yippiiiiii!!!! Boleh bolehhhh

Dalam 40 minit dia sampai membawa set galaxy beam futih gteww ... ooomaiigoddd I'm so happy. Impian nak pakai samsung andriod terlaksana gak, tapi phone ni features dia best sebab ada projector function. leh tgk movie kat dalam bilik gelap2 gtewww... Dgn sexsaited nya Mizz N belajar cara2 setting itu, ini sampai i'm going to crack my head (tipu, padahal belajar 3 benda jer semalam) Dan begitu sexsaited sms suami nak bagitau beam dah sampai ...

~~ Kanda.. kanda ... beam dah sampai ..
~~ Apalagi, donload la blue banyak2 ..
~~ Kahkahkah bodo taw, azam gelak je baca sms neh. Dia cakap kalau nak dia leh tolong donlod kan
~~ Hehehe azam tolon donload ye dalam 20 movie
~~ Sengal la korang neh ... wakakaka

Begitu la aku dan suami aku .. Cakap memang la tak sayang molot punya bahasa, tapi sesama kami jer, tak melibatkan orang lain hokeh. Serius is boring ... and memang kitaorang banyak bergurau mengutuk each other tanpa masing2 amik hati sebab kami tahu yang itu hanya gurauan suami isteri semata.

Ok back to beam .. pada aku, phone ni sangat best !! Berbaloi untuk aku guna. Semenjak pakai tab ni, seme nota2 pon kat dalam tab jer. Kalau rosak, abes terkengkang2 la aku nanti. By the way, aku dah tukar plan.. dari exec ke smart plan. so.... aku akan berintenet sesuka hati la mulai esok ...muahahaha

Apa2 pon aku percaya .. hidup ni akan sentiasa diselangseli dengan gembira, sedey, senang susah ... pusing2 kita akan merasa semuanya. Fikir dan ingat perkara2 yang membahagiakan .. belajar dari kesusahan dan ujian idop ... Sampai sini ajerrr... dah gedix2 nak ber beam beam beam ...




Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti