Godai lah ... Godai lah ..

Galaxy Note 2

Galaxy Tab 7.0 plus

Galaxy S III



Phewwwww .... lama dah impikan gadget neh .. Tapi memandangkan modal tak sukup, and dahulukan perkara2 lain yang lebih penting ... maka ku pendamkan hasrat di hati. Tapi, disebabkan hp anak aku kene curik dan aku terpaksa bagi dia pakai hp zaman gua tu, nampak gayanya kene la tangkap salah satu. Tak bayek tamak ... satu jer sukup .. Bak kata yg bijak pandai dalam money management ... If today you buy things you dont need, just to impress others, someday you will need to sell things that you need most ... Haaa tu dia kawan2 ... Kita bukan hanya perlu berfikir sebelum berkata2, menulis, bertindak tapi perlu juga berfikir sebelum berbelanja ... Itulah kuasa berfikir yang membezakan kita dengan veruk, vavi, viawak dan sebagainya.

So, yang mana satukah idaman qolbu ??? Paling rendah antara 3 neh ialah Galaxy Tab 7.0 .. RM1200 . Still big investment bagi aku yang tak manyak duit neh ... huhuhu ... Godai lah ... godai lah diri ini ....

Comments

abu said…
s 3 (sbut btul2, bkn istri) suda jd milik ku, tgah usha tab atau note 2 pulak, amik plan murah byk wlu pn ada yg sbnornye harga dia sm je, tah malas fikir, baik aku g mkn je hehehe
Mizz N said…
pakai S3 .. lama2 dapat la isteri tu ... haha. Wei ko nak pakai banyak2 wat per, nanti ko tangkap tab atau note, yg S3 tu derma kat haku yerr..

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti